استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

تيم فوتبال بارسلونا هفته سي و يکم لاليگا را با پيروزي‌اي پرگل پشت سر گذاشت.


 در ادامه هفته سي و يکم رقابت‌هاي لاليگا اسپانيا امشب آبي ـ اناري پوشان بارسلونا در زمين ساراگوسا ميهمان اين تيم بودند که موفق شدند با 3 گل ميزبان خود را از پيش رو بردارند.

گل‌هاي بارسلونا را در اين بازي تياگو در دقيقه 20 ،کريستين تيو (2بار) در دقايق 39 و 53 به ثمر رساندند تا بارسا همچنان به يکه تازگي خود در صدرجدول و بالاتر از رئال مادريد ادامه دهد.

در آخرين بازي اين هفته نيز رئال مادريد از ساعت 23:30 امشب به مصاف بيلبلئو مي‌رود.

سازمان ليگ تاريخ جديد برگزاري بازي نيمه نهايي جام حذفي بين استقلال و سپاهان را اعلام کرد.


پس از کش و قوس هاي فراوان در خصوص تاريخ برگزاري بازي استقلال و سپاهان در مرحله نيمه نهايي جام حذفي سرانجام سازمان ليگ تصميم خود را گرفت.

به گزارش فارس، اين طور که سازمان ليگ به دو باشگاه سپاهان و استقلال نامه ارسال کرده است تاريخ برگزاري اين بازي را براي دهم فروردين در نظر گرفته است.

اين نامه شب گذشته براي دو باشگاه ارسال شده است و تاريخ ساير مسابقات اين دو تيم هم لحاظ شده است.

پيش از اين سازمان ليگ اعلام کرده بود اين مسابقه نهم فروردين برگزار مي شود اما باشگاه استقلال به برگزاري اين مسابقه در اين روز اعتراض کرده بود و معتقد بود به دليل بازگشت تيم ملي در تاريخ 7 فروردين از کويت امکان برگزاري بازي در تاريخ نهم فروردين را ندارند.

البته اين برنامه به اين دو باشگاه پيشنهاد شده است و بايد ديد سازمان ليگ اين برنامه را قطعي مي کند يا خير.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان